Формування ціни для відпочинку в наметах
- Концепція розвитку рекреаційної діяльності Парку.
15 березня 2018 року в рамках реалізації положень Проекту організації території Національного природного парку «Білобережжя Святослава», охорони, відтворення його природних комплексів та об’єктів, який затверджено наказом Мінприроди №80 від 06.03.2018 року, проведено засідання науково-технічної ради Парку та затверджено ряд нормативних актів щодо впорядкування рекреаційної діяльності НПП, а саме:
- Порядок визначення суб’єктів господарювання, які провадитимуть туристичну діяльність на рекреаційних пунктах в межах територій та об’єктів НПП «Білобережжя Святослава»;
- Правила провадження туристичної діяльності на рекреаційних пунктах НПП «Білобережжя Святослава»;
- Визначено місця розташування рекреаційних пунктів та їх кількість.
Порядок та Правила оприлюднені на офіційному сайті НПП «Білобережжя Святослава» – https://www.belosvyat.com.ua/2018/03/1539/
03 квітня 2018 року опубліковано ОГОЛОШЕННЯ про проведення 19 квітня 2018 року засідання комісії та прийом Заяв для участі у визначенні суб’єктів господарювання, які провадитимуть туристичну діяльність на рекреаційних пунктах в межах території НПП «Білобережжя Святослава», яке оприлюднено на офіційному сайті НПП «Білобережжя Святослава» – https://www.belosvyat.com.ua/2018/04/ogoloshennya/
19 квітня 2018 року відбулося відкрите засідання спеціальної конкурсної комісії по визначенню суб’єктів господарювання, які провадитимуть туристичну діяльність на 5-и рекреаційних пунктах в межах території НПП «Білобережжя Святослава». Пропозиції надійшли від трьох туристичних фірм Миколаївщини – це ТОВ «Візит – гарант», ТОВ фірма туристична «Хан – Тенгрі» та ПП «Туристична компанія «Лідер – Тур».
Всі вони надали повний пакет правовстановлюючих документів, представили свої досягнення та нагороди, презентували проекти розвитку рекреаційних пунктів в межах території НПП «Білобережжя Святослава».
Метою даного засідання спеціальної комісії по визначенню суб’єктів господарювання на конкурсній основі, є новим впровадженням адміністрації НПП «Білобережжя Святослава», що дало можливість усім бажаючим підприємцям в сфері туризму прийняти участь у конкурсі на принципах змагальності, відкритості, конкуренції по наданню максимально якісних комплексних туристичних послуг, здійснення рекреаційної діяльності із забезпеченням збереження природних комплексів та рекреаційної привабливості території, покращення соціально-економічних умов проживання місцевого населення за рахунок розвитку місцевих традицій природокористування, а також забезпечення прозорості реалізації туристичних послуг.
Визначення суб’єктів господарювання проводилося за наявності заяви на участь від одного та більше учасників, які надійшли протягом 14 календарних днів від дня після опублікування повідомлення про розгляд пропозицій на офіційному сайті НПП «Білобережжя Святослава» – https://www.belosvyat.com.ua/
При виборі туроператора на рекреаційних пунктах члени комісії детально розпитували претендентів щодо сплати ними податків, їх обсягів; як планується видалення твердих та рідких відходів з місць перебування відпочивальників; чи планується залучення до роботи на рекреаційних пунктах місцевих жителів та інші.
Після детального обговорення та консультацій було прийнято рішення визнати переможцем конкурсу ПП «Туристична компанія «Лідер – Тур». Запропоновано рекомендувати адміністрації НПП «Білобережжя Святослава» укласти договір з ПП «Туристична компанія «Лідер – Тур» (керівник – Руденок О.П.) на провадження туристичної діяльності на рекреаційних пунктах парку терміном на 5 років.
Концепція розвитку рекреаційної діяльності Парку у сфері функціонування «наметових таборів» передбачає налагодження єдиної, уніфікованої системи організації та обслуговування Рекреаційних пунктів (РП). На основі засад Проекту організації території Парку, Науково-технічною радою визначено п’ять рекреаційних пунктів на яких дозволено розміщення наметів. Їх орієнтовна максимальна рекреаційна місткість становить 200 осіб на добу у кожному, тобто біля 100 наметів. Ґрунтуючись на досвіді попередніх п’яти рекреаційних сезонів на території Парку, можна констатувати, що саме у місцях концентрації наметів накопичуються побутові відходи, а також виникає небезпека загорянь.
З метою налагодження системи видалення цих відходів, а також мінімізації ризику виникнення загорянь, визначені рекреаційні пункти будуть територіально обмеженими. При цьому, РП розташовуються один від одного приблизно на відстані 2,5-3 кілометрів і потребують налагодженої співпраці між собою. Особливо ця співпраця стосується видалення ТПВ та рідких відходів, що в останні роки стало серйозною проблемою як для адміністрації НПП так і загалом для Кінбурнської коси. Визначення на конкурсній основі суб’єкту господарювання, з яким буде укладений договір і покладено обов’язок законного видалення відходів, дасть змогу СДО Парку належним чином забезпечувати збереження рекреаційної привабливості територій ПЗФ на Кінбурнській косі. Таким чином, туроператор покликаний налагоджувати та організовувати взаємну роботу між рекреаційними пунктами. Безпосередньо ж на рекреаційних пунктах, свою діяльність здійснюватимуть місцеві підприємці на договірних засадах з туроператором.
Одним із основних завдань, при реалізації зазначеної концепції є повна легалізація туристичного бізнесу на Кінбурні, зокрема, і формалізація та налагодження юридичних відносин Парку з суб’єктом господарювання у сфері туризму. Визначений переможець на відкритій, змагально-конкурсній основі туроператор є суб’єктом господарювання, який несе відповідальність за санітарний стан рекреаційних пунктів та дотримання на них режиму охорони об’єкту ПЗФ. Такий підхід дозволяє службі державної охорони Парку ефективно здійснювати контроль за дотриманням чинного законодавства у вказаних РП.
- Сфера відповідальності Виконавців (Підприємців):
Виконавці безпосередньо здійснюють господарську діяльність на Рекреаційних пунктах, а саме:
- Збирають, сортують та спільно з Туроператором вивозять і ховають ТПВ на офіційному полігоні;
- Облаштовують вбиральні з герметичними вигрібами, утримують їх у належному санітарному стані та забезпечують знешкодження і вивезення рідких відходів;
- Забезпечують дотримання протипожежної, техногенної безпеки на місцях, а також сприяють дотриманню природоохоронного законодавства відпочиваючими;
- Облаштовують тимчасову інфраструктуру на територіях РП: навіси від сонця, душові (із забороною використання), роздягальні, вбиральні та ін;
- Покривають всі витрати на розбудову інфраструктури на рекреаційних пунктах. Спільно з туроператором здійснюють пошук підрядних організацій та складають з ними договори які забезпечують функціонування РП;
- Спільно з санаторіями організовують комплексне харчування для рекреантів;
- Надають додаткові послуги рекреантам: сувенірна продукція, співпраця з місцевим населенням у сфері реалізації продукції виробленої на Кінбурнській косі;
- Ведення єдиного журналу реєстрації відпочиваючих та звітність до податкової.
Туроператор займається організаторською діяльністю:
- Координує збір, вивезення, захоронення сміття та рідкі відходи зі всіх рекреаційних пунктів;
- Забезпечує рекламну діяльність;
- Формує позитивний імідж рекреаційних пунктів та Парку у засобах масової інформації;
- Забезпечує медичне страхування рекреантів;
- Спільно з Виконавцями укладає угоди з МНС, ДП «Очаківське ЛМГ», Покровською сільською радою, Парком та іншими з метою забезпечення функціонування рекреаційних пунктів.
- Формування ціни:
- 10 грн. з 1 особи в день – плата туроператору за його діяльність (включаючи страхування);
- 10 грн. з 1 особи в день – за послугу по організації природоохоронних та екоосвітніх заходів, що надаються Парком;
- 3 грн. з 1 особи в день – за послугу по протипожежному обслуговуванню, що надається ДП «Очаківське ЛМГ»;
- Від 0,1 до 0,5 % від мінімальної зарплати в Покровську сільську раду (Туристичний збір станом на початок 2020 року 18,90 грн);
- 5% єдиний податок фізичної особи підприємця;
- 1500 грн. на місяць за обслуговування у разі виникнення надзвичайних ситуацій (ДСзНС);
- 5000 грн. за обстеження дна акваторії моря навпроти кожного з рекреаційних пунктів;
- Вивезення ТПВ 8000 грн. за 12 метрів кубічних;
- Утилізація рідких побутових відходів 500 грн за 1 м.куб.
Комментарии закрыты.
Остані відгуки